Служители от водещи компании ще се учат на информирано и отговорно потребление

Post 164 of 289

Choice_longНа Световния ден на потребителя, 15 март, Българската мрежа на Глобалния договор на ООН (БМГД) стартира второто издание на програмата „Отговорният избор” под мотото “Едно има значение”, която се стреми да постави гражданите в активна позиция като изгради в тях самочувствието, че техните ежедневни постъпки и избори имат значение. Началото й бе дадено през 2015 г. от 6 компании инициатори – Овергаз Инк. Софарма АД, ТехноЛогика ЕАД, КонтурГлобал Марица Изток АД, ВУЗФ и Мобилтел АД, с участието на изпълнителния директор на Глобалния договор на ООН, г-н Георг Кел.

„Отговорният избор“ е част от Стратегическия план 2015 + на БМГД, представен в началото на март, за работа по Целите на ООН за устойчиво развитие – и по-точно цел № 12, касаеща отговорното потребление. Прочети повече