Филип Морис България се присъедини към Програмата „Отговорният избор“ на БМГД на ООН

 

Какви са правата ми като потребител? Колко често се питате, какво да направите, когато купите стока с дефект и дали може да я върнете? Мога ли да направя рекламация, ако съм загубил гаранционната карта и имам ли право да върна стока, само защото не ми харесва? Как моят избор да купя даден продукт влияе на пазара?

14034957_10209629448990929_5427767172532516214_n-810x538

Това са само някои от въпросите, които служителите на Филип Морис България обсъдиха по време на обучение в рамките на Програмата „Отговорният избор“ на Българската мрежа на Глобалния договор на ООН, към който компанията се присъедини неотдавна.

Вътрешното обучение се проведе на 17 август 2016 г. в офиса на Филип Морис България за служителите на компанията, за което бяха поканени външни гост-лектори и експерти по темата за правата на потребителите от pravatami.bg. Дискусията беше интересна и разгорещена и продължи повече от два часа, като включваше и ролеви игри, и тестове на знанията на служителите преди и след обучението. Като цяло, впечатленията и обратната връзка от участниците в обучението бяха изключително положителни и всички споделиха своята висока оценка на дискусията и ценната информация, която им е бе предоставена.14111687_10209685144103272_422736458_n

Като отговорна компания, в която се прилагат най-високи стандарти на бизнес практики и строги политики за всички дейности, свързани с маркетинг, продажби и комуникация към потребителите, Филип Морис България реши да представи на своите служители перспективата за знанията и опита на потребителя в най-общ смисъл, какъвто всеки един от нас е в ежедневието си. Нашите избори, решения и гласът ни на потребители всеки ден са в състояние да променят пазарните практики. Колкото повече знаем за нашите права и ги отстояваме, толкова повече осъзнаваме нашата сила да направим промяна.

Програмата „Отговорният избор“ е една от инициативите на локалната мрежа на Глобалния договор на ООН за изграждане и обмен на добри практики във всички свои компании-членки, чрез които се ангажират големи групи от служители, забавни са и полезни, тъй като са от значение за всички в днешния пазарната реалност.