Date archive: юли 2021

Групата Schwarz, от която е част Kaufland България, разширява целите на своята стратегия за пластмасата – REset Plastic

Kaufland_Reset PlasticГрупата Schwarz, от която е част Kaufland България, разширява целите на своята стратегия за пластмасата – REset Plastic, и възнамерява до 2025 г. да включи средно 20% рециклат в опаковките на продуктите на собствените си марки.

За да постигнат целите на стратегията за пластмасата, компаниите от групата Schwarz  прилагат редица мерки. Сред планираните до края на 2021 г. е отказ от използване на черна пластмаса в опаковките на собствените марки продукти на компании от групата, тъй като тази пластмаса затруднява рециклирането.

Прочетете повече

Details

Пощенска банка и Mastercard® създадоха „Зелена класна стая“ на Витоша

Photo_4_Postbank_Mastercard_Green Outdoor Classroom„Зелена класна стая“ в непосредствена близост до Музея на мечката вече посреща всички посетители на Природен парк „Витоша“. Иновативният амфитеатрален кът за учене и забавление е резултатът от първата фаза на съвместния проект на Пощенска банка, Mastercard и Природен парк „Витоша“. Вторият етап на проекта ще включва изграждането на свързваща алея между „Зелената класна стая“ и местността Дендрариума, за да може туристите да се придвижват безопасно в гората между двата обекта, без да ползват главната пътна артерия.

Прочетете повече

Details

Изключителен интерес към програмата „Вселена от възможности“ на Пощенска банка

Photo_CSR_Universe of Opportunities_second stageПриключи първият етап от уникалната социално отговорна инициатива „Вселена от възможности“, която Пощенска банка стартира по случай своя 30-годишен юбилей. В реализираната изцяло онлайн кампания, която предизвика изключителен интерес, до втори етап достигат общо 238 проекта в категориите „Дигитални иновации“, „Образование“ и „Зелени проекти“, които ще се състезават за вота на публиката. Само най-добрите 30 от тях, получили най-силна публична подкрепа, ще имат възможността да достигнат до финалния трети етап, когато независимо жури ще определи и победителите.

Прочетете повече

Details

Лидл България дарява 170 000 лева на граждански организации по програмата „Ти и Lidl за по-добър живот“

Karta na vazdejstvieto - Ti i Lidl za po-dobar jivot170 000 лева е фондът, който Лидл България ще дари през 2021 година за реализирането на социално значими проекти в цялата страна. Сумата беше събрана в рамките на четвъртото издание на най-голямата социално отговорна инициатива на компанията – „Ти и Lidl за по-добър живот“. С натрупаните средства от тази година, общият фонд в полза на обществото достигна 715 000 лв.

Прочетете повече

Details

Нова образователна изложба #ЗеленоДействайсМузейко предизвика децата да променят бъдещето на планетата

ZelenodeistvaiSMuzeiko_Otkrivane_10.06._1Детски научен център Музейко и партньори заговарят с родители и деца за осъзнатия подход и опазването на ресурсите на планетата Земя, които днес са по-ценни от всякога. Кампанията #ЗеленодействайСМузейко ще представи интерактивна образователна изложба, която ще осигури преживяване на децата и възможност сами да проследят различни процеси в преработката и опазването на ресурсите. Модулите ще покажат защо е важно да събираме разделно (как отпадъкът може да бъде ценен), как да намалим количеството вода, което използваме у дома и какво е нужно да направим, за да оптимизираме осветлението, така че крушките да замърсяват по-малко. Музейко в партньорство с  Kaufland България и с подкрепата на Екобулпак България и Булекопак, Софийска вода, част от Групата Веолия и Olympus Foods Bulgaria, ще предложи образователно преживяване, което да насочи вниманието към грижата за околната среда. Всяка от компаниите се включва с експертиза в процеса по изработване на идейните концепции за различните модули.

Прочетете повече

Details