Date archive: август 2021

Българската мрежа се включи в публичната консултация за Националната контактна точка за прилагане на Насоките на ОИСР

2„Насоките на ОИСР за отговорно бизнес поведение имат препоръчителен характер. Те трябва да тласкат не с принуда, а чрез убеждение на бизнеса към отговорно поведение много над изискуемото от закона и да осигуряват конкурентна среда.“, изрази убеждението си Огнян Траянов. „Контактната точка като механизъм и платформа за диалог следва да е проактивна в популяризирането на принципите на отговорно поведение, да споделя добрите примери, включително от българския бизнес (който често е пионер и създател на добри практики като IT бизнесът преподава и ТехноМеджикЛенд, които след това се приеха и разрастнаха в „Бизнесът преподава“ & STEM центрове). Браншовите организациите и местната власт следва да бъдат включени като заинтересовани страни при разглеждане на различни казуси.“ , допълни той.

Прочетете повече

Details

Годишните награди на b2b media с категории за постижения във време на пандемия

b2b_2021_1Седмото издание на годишните награди на b2b media приключи с церемония по награждаване в средата на месец юли. Конкурсът се проведе в условията на големи предизвикателства и големи победи за бизнеса и обществото, като най-добрите и устойчиви на трудности компании показаха своите проекти, гъвкавост, иновативност, успешни стратегии и грижа за обществото и служителите си в усилията за преодоляване на кризисните обстоятелства.

“Конкурсът събира и дава гласност на плеяда отлични действия на бизнеса. Особено впечатлена съм от проектите в категориите за зелени и устойчиви инвестиции, КСО инициативи и проекти с образователна насоченост.” , сподели Дарина Георгиева, изпълнителен директор на Българската мрежа. “Познавам много от практиките на компаниите, но сред кандидатурите винаги има непознати и нови инициативи. Всички те показват водещата роля на бизнеса като двигател за развитието на обществото. За мен е чест да съм член съм на журито на b2b awards за трета поредна година.”, допълни тя. 

Прочетете повече

Details

Лидл България с нова стратегия за климата

Лидл България се включва към глобалните цели за опазване на климата със собствена стратегия и конкретни цели в следствие на официалното присъединяване на Schwarz Gruppe, част от която е Lidl, към инициативата Science Based Targets през август 2020 г. Стремежът на компанията на глобално ниво е до 2030 г. да намали емисиите си с 80% в сравнение с 2019 г. Намерението на ритейлъра е не само да окаже положително въздействие чрез намаляване на преките COշ емисии във всички свои вътрешни дейности и собствени обекти, но и да създаде стимули за доставчиците си, отговорни за непреките емисии на Lidl и да ги мотивира те също да ги намалят. От компанията  си поставят за цел до 2026 г. доставчиците, отговорни за 75% от въглеродните емисии във веригата на доставки на международно ниво, да определят собствени климатични цели, които да бъдат в съответствие със Science Based Targets.

Прочетете повече

Details