Лидл България с нова стратегия за климата

Post 13 of 517

Лидл България се включва към глобалните цели за опазване на климата със собствена стратегия и конкретни цели в следствие на официалното присъединяване на Schwarz Gruppe, част от която е Lidl, към инициативата Science Based Targets през август 2020 г. Стремежът на компанията на глобално ниво е до 2030 г. да намали емисиите си с 80% в сравнение с 2019 г. Намерението на ритейлъра е не само да окаже положително въздействие чрез намаляване на преките COշ емисии във всички свои вътрешни дейности и собствени обекти, но и да създаде стимули за доставчиците си, отговорни за непреките емисии на Lidl и да ги мотивира те също да ги намалят. От компанията  си поставят за цел до 2026 г. доставчиците, отговорни за 75% от въглеродните емисии във веригата на доставки на международно ниво, да определят собствени климатични цели, които да бъдат в съответствие със Science Based Targets.

Прочетете повече