Lidl ще увеличи съдържанието на рециклат средно до 25% в опаковките на продуктите собствена марка до 2025 г.

Post 24 of 553

Компанията отчита сериозен напредък по изпълнението на целите си за пластмасата

Lidl_recycling

Лидл България си поставя още по-амбициозна цел и планира до края на 2025 г. да увеличи използването на рециклиран материал в опаковките на продуктите собствена марка средно до 25%. Компанията преразгледа целите и напредъка си по своята глобална стратегия за пластмасата REset Plastic, след като през ноември беше публикуван доклада Global Commitment 2021 на фондация „Елън Макартър“. Организацията работи от години за ускоряване на прехода към кръгова икономика. Schwarz Group, част от която е и Lidl, се присъедини към нея още през 2018 г.

Прочетете повече