Investor Media Group изпраща годината с рекордни ръстове и постижения на голяма част от медиите си

Investor Media Group

Медийната група убедително и през 2021г. е втората най-предпочитана в дигиталното пространство в България с дял от 62%. Медийната група е член на Българската мрежа на Глобалния договор на ООН

На финалната права на 2021г. втората най-предпочитана медийна група в страната Investor Media Group отбелязва сериозни ръстове и постижения в посещаемостта на част от ключовите си медии. Рекорден ръст отбелязва водещият икономически сайт Investor.bg, като през ноември по данни на Gemius близо 1 милион уникални посетители (975 хил.) избират да се информират за най-важното от света на икономиката, финансите, бизнес средата и технологичните иновации от медията. Така пионерът в икономическата журналистика, който тази година празнува 20-ия си рожден ден, убедително запазва лидерската си позиция в сегмента и достига нов рекорд  с увеличение на посещаемостта с 13% за месец, като пазарният дял на медията достига 24%.

Голям успех отбелязва и сайтът на националната политематична телевизия Bulgaria ON AIR – Bgonair.bg, като през месец ноември по данни на Gemius е отчетен ръст на аудиторията и увеличение с цели 27%.

Впечатляващи са и отчетените данни, съгласно които е налице покачване на посетителите на един от най-четените новинарски сайтове Dnes.bg с 6% в рамките на месец. Само през ноември 1, 215 млн. уникални потребители са избрали да се информират от онлайн медията, с което си печели пазарен дял от 30% сред най-четените новинарски сайтове в България.

Сериозен ръст на аудиторията има и в сайтовете от медийната група, предназначени за женската аудитория (по Gemius) Az-jenata.bg и лайфстайл порталът Tialoto.bg, който отбелязва рекордни резултати до момента и ръст от 27% за месец.

Рекорден ръст в посещенията си регистрира и сайтът за най-новото от света на автомобилите и високите скорости – Automedia.bg, който отбелязва покачване с 18% за месец и с цели 24% на годишна база. Данните от Google Analytics регистрират още по-големи ръстове както за Automedia.bg, така и при останалите дигитални медии от портфолиото на медийната група, което й отрежда водещо място на пазара.

Въпреки че на пръв поглед 2021 година се оказа изключително предизвикателна и несигурна за бизнеса, изминалата година е особено успешна за Investor Media Group. Освен със значителен ръст в трафика на голяма част от дигиталните канали, медийната група стартира няколко нови и успешни предавания и рубрики в телевизиите Bulgaria ON AIR и Bloomberg TV Bulgaria. Ключово постижение в историята на Investor Media Group през 2021г. е стартирането и на два нови медийни продукта – първата в България стрийминг платформа за събития с професионален фокус Investor Media PRO, както и реномираното двуезично бизнес списание Bloomberg Businessweek Bg, като с придобиването на лиценза за неговото издаване, Investor Media Group засили още повече сътрудничеството си със световната медийна компания.

И през 2022 година Investor Media Group отново ще проведе едни от най-реномираните си бизнес събития, които са се утвърдили през годините. През следващата година медийната група е планирала да проведе 6 големи конференции, продължение на тематичните мултиканални проекти „Бъдещето“ на Bulgaria ON AIR и „Tech 21” на Bloomberg TV Bulgaria, както и много нови подкасти на уебмедиите от групата.