На 1 октомври 2014 година стартира второто издание на проекта „Гордея се с труда на моите родители“. Инициативата цели да представи труда като потребност и ценност, да покаже на децата, че всеки човек е необходим и полезен за обществото, благодарение на своите натрупани качества и знания. Изданието от 2013 година доведе до много добри отзиви и резултати, спечели награда от конкурса „PR приз 2014″ в категория “ PR проект за вътрешни комуникации“.
Тази година в националната кампания ще се включат над 30 компании от 12 града.
Компании – участници:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Медийни партньори:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Можете да разгледате публикациите на нашите медийни партньори тук .