Стартира четвъртото издание на “Ти и Lidl за по-добър живот”

You & Lidl for a better lifeЛидл България стартира четвъртото издание на най-голямата си социално отговорна инициатива „Ти и Lidl за по-добър живот“. В периода от 13 май до 10 юни включително, компанията дарява по 3 стотинки на всеки касов бон, а събраният фонд ще се използва за подкрепа на обществено значими проекти, които помагат на хората в различните региони от страната да водят по-качествен и пълноценен начин на живот. Инициативата се реализира в партньорство с Фондация „Работилница за граждански инициативи“ и Български дарителски форум.

Прочетете повече

Details

Postbank Business Run 2021 събра над 10 000 лева в подкрепа на две благотворителни каузи

Postbank TeamОбщо 240 отбора от 87 компании от различни бизнес сектори се включиха в благотворителното щафетно бягане Postbank Business Run 2021, което се проведе вчера на територията на Бизнес Парк София. Това е деветото издание на мащабното междуфирмено състезание, което се организира за пореден път от спортен клуб „Бегач“ с водещата подкрепа на Пощенска банка. Инициативата събра 960 участници, като към бегачите се присъединиха и 29 деца на възраст от 4 до 16 г., които се надпреварваха в Kids Run, извършващо се от сертифицирани треньори по програмата на IAAF – Kid’s Athletics. За пета поредна година се проведе и състезанието CEO Dash, в което се включиха 6 изпълнителни директори от различни компании.

Прочетете повече

Details

10 компании създават пчелин на Българската мрежа по повод 05 юни, Световния ден на околната среда

WED_all logos _FBcover_820x360 (1)На 05 юни 2021 г., Световният ден на околната среда (World Environment Day, WED), Българската мрежа на Глобалния договор на ООН стартира създаването на общ пчелин на организацията, с осиновяването на два споделени кошера към платформата „Истински мед“.  Всяка компания-член може да осинови и собствен кошер като част от Пчелина на Българската мрежа, ползвайки специалните условия за организацията. 

Прочетете повече

Details

Стряскащи факти за хранителните отпадъци и иновативни начини за справяне с проблема представи онлайн конференция

Kaufland_GBITK_ConferenceВсеки българин изхвърля 94 кг храна годишно, а всяка година в Европейския съюз се изхвърлят 88 милиона тона храна. В същото време близо един милиард души по света гладуват. Стряскащите факти, но и редица възможности за справяне с проблема бяха представени на онлайн конференцията „Мястото на храната не е на боклука“, организирана от Kaufland България и Германо-Българската индустриално-търговска камара. Събитието събра гледните точки по темата на представители на институциите, бизнеса, неправителствени организации и учени. Участниците представиха начини, по които всеки може да допринесе за решаване на проблема, иновативни възможности за справяне с него и технологични решения, стимулиращи отговорното потребление.

Прочетете повече

Details

Пощенска банка се фокусира върху подкрепа на социалното предприемачество по случай своя 30-годишен юбилей

PB_30-years_KV_Photo„30 години създаваме вселена от нови възможности“ – това е мотото, под което Пощенска банка отбелязва своето 30-годишно присъствие на българския пазар. За този период финансовата институция активно се ангажира с процесите, през които преминава българското общество, посредством своята социално отговорна и дарителска дейност. Компанията отново поставя обществените нужди на фокус, като подкрепя генерирането на устойчиви модели и решения за промяна на средата по случай своята годишнина. Специално създадената иновативна онлайн платформа „Вселена от възможности“ е новата, изцяло дигитална, мащабна социално отговорна инициатива, която Пощенска банка стартира по случай своя 30-годишен юбилей.

Прочетете повече

Details

Стратегически план 2021-2023: Бизнес, устремен към доверието на обществото

бск статия 042021Вторият Стратегически план по целите за устойчиво развитие на Българската мрежа е факт. Той е публичната заявка на отговорния бизнес у нас, че ще продължава да работи по основните за обществото ни теми чрез конкретни проекти.

Базиран на 10-те универсални принципа на хуманност, грижа и етичност, Стратегическият план 2021-2023 осветява актуалните към момента Цели за устойчиво развитие, върху които бизнесът ще съсредоточи обединените си усилия. Компаниите-членове на Българската мрежа посветиха първите три месеца на 2021 г. на създаването на Стратегически план, актуален за България.
Благодарим на Българска стопанска камара за поканата да се включим в #NobleseOblige !
 

Прочетете повече

Details

Здрави заедно – свободата на избор и отговорността като работодател

Zdravi_ZaednoКато организация на бизнеса, Българската мрежа на Глобалния договор на ООН намира за важно да покаже какво е допустимо като стимули и в комуникациите със служителите, за да стимулираме по-активното ваксиниране на служителите като средство за възстановяване на присъствения режим на работа, който да е и безопасен за здравето. Затова Ви каним на работен семинар за специалисти „Здрави заедно – свободата на избор и  отговорността като работодател“, който ще се проведе на 13 май 2021 г., четвъртък, 14:00 – 17:00 часа в Zoom.

Прочетете повече

Details

ТЕЦ „КонтурГлобал Марица Изток 3“ дари сладки моменти на деца и младежи в неравностойно положение

Maritsa-East 3ТЕЦ „КонтурГлобал Марица Изток 3“ осигури над 200 великденски пакета за деца, младежи и възрастни от няколко социални институции в Стара Загора и Гълъбово за празника Възкресение Христово. Kозунаци и други лакомства зарадваха настанените в Кризисния център „Самарянска къща” жени и деца, пострадали от насилие,  хората от  Дневен център „Св. Св. Козма и Дамян“, живеещите в  центровете за настаняване от семеен тип за деца и младежи, лишени от родителска грижа в Стара Загора,  както и възпитаниците на Дневния център за деца и младежи с увреждания в Гълъбово.

Прочетете повече

Details

Българската Мрежа със собствена сесия на световния LEADERS SUMMIT 2021

2021_LS_-_Twitter_-_general-v2 (1)Българската перспектива ще бъде представена на самостоятелна дискусионна сесия на БМГД на 16 юни от 09:00 ч. на тема „Стратегически партньорства за устойчивост, въздействие и доверие“. В основата на всеки бизнес успех са качественият продукт, който носи добавена стойност, ясната визия и цел, и създаването на стратегия, която да води към тяхното изпълнение. Като обединение на отговорния бизнес, Глобалният договор на ООН планира дейността си по утвърдения модел за успех и резултатът е създаването на Стратегически план в международен и национален мащаб 2021-2023. Подобно на пътна карта, той посочва значимите теми, които стоят пред обществото за решаване и възможностите на бизнеса да допринесе за това чрез колективни действия. Стратегическият план е своеобразно споразумение между компаниите да работят за решаването на икономически и социални проблеми и да си сътрудничат, за да подобрят цялостно средата на живот. 

Прочетете повече

Details

Регистрирайте се за Форумът на лидерите на Глобалния договор на ООН (Leaders’ Summit) 2021, 15-16 юни, 2021

2021_LS_-_Twitter_-_general-v2Форумът на лидерите на Глобалния договор на ООН 2021, 15-16 юни, 2021 ще повиши амбицията за стратегически колективни действия с фокусирани цели и ясни пътища за възстановяване от продължаващата климатична криза, глобалната пандемия, икономическите различия и социалните неравенства. Форумът на лидерите на Глобалния договор на ООН мобилизира и свързва хиляди бизнес лидери, политици, представители на гражданското общество и академичните среди от цял свят, за да предприемат действия по Целите за устойчиво развитие (SDGs). Тази година виртуалният Форум на Лидерите ще разгледа сближаващите се кризи на климатичните промени, глобалната пандемия COVID-19, влошаването на социалното и икономическото неравенство и неконтролираната корупция и ще предложи пътна карта за устойчиво възстановяване.

Прочетете повече

Details