Business Talks: Силата на вътрешните комуникации Vol.2 

Business Talks Facebook Event Cover 22.10 (1)На 22.10.2020 г., 15:00 – 16:00 часа ще се проведе виртуален разговор на тема „Силата на вътрешните комуникации vol. 2“, част от поредицата дискусии Business Talks на Българската Мрежа на Глобалния договор на ООН. 

Признати експерти-комуникатори ще споделят своя опит, постижения и трудности при създаването на общности чрез вътрешните комуникации. Ще търсим отговори на въпроса доколко вътрешните комуникации са ефективен инструмент за преминаване през трансформациите на бизнеса и как измерваме успеха. 

В разговора ще се включат Анна Габровска, мениджър „Култура и човешки капитал“, Филип Морис България; Мила Миленова, директор „Корпоративни и маркетингови комуникации“, ОББ; Невена Димитрова, специалист „Комуникации и КСО“, КонтурГлобал Марица Изток 3, които ще бъдат провокирани от Гергана Петровска, Мениджър „Вътрешни комуникации“, Овергаз.

Виртуалната среща е подходяща за всички, чиято работа е свързана с една от най-важните заинтересовани страни за всяка компания – служителите: експерти и мениджъри комуникации, КСО специалисти, човешки капитал и ресурси, връзки с обществеността и всички, за които темата е важна. 

Това е втора среща от поредицата за споделяне на опит между специалисти от компаниите, провокирана от интереса към пилотния виртуален разговор „Силата на вътрешните комуникации“, проведен в края на месец юли. С поредицата дискусии Business Talks, БМГД цели да активизира диалога между професионалисти от различните индустрии, ангажирани с управлението на промените. 

Силата на вътрешните комуникации Vol.2 ще се проведе в онлайн в платформата MS Teams, като е необходима предварителна регистрация

Участници:

Copy of business Talks FacebookАнна Габровска е мениджър „Култура и човешки капитал“ във Филип Морис България. Присъединява се през 2019 г. към компанията след 18 години опит в областта на човешките ресурси в големи международни компании като „Кока-Кола ХБК България“ и „Делойт България“. Тя ръководи отдела, който отговаря за грижата за служителите и вътрешната трансформация в компанията в изпълнение на визията на Филип Морис Интернешънъл за изграждане към бъдеще без дим.

Мила Миленова е директор „Корпоративни и маркетингови комуникации“ в Обединена българска банка (ОББ) и ДЗИ и кънтри комуникационен мениджър на белгийската финансова група KBC в България. Член е на комуникационните групи към Асоциацията на банките в България (АББ) и Асоциацията на българските застрахователи (АБЗ). Преподавала е PR и Маркетинг в СУ „Св. Климент Охридски“ и УНСС. Има опит в сферата на агенционния PR като управляващ директор на All Channels | PR, партньорска агенция на FleishmanHillard в България. През 2018 г. е била председател на Управителния съвет на браншовата организация на PR специалистите у нас – Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО). През 2019 г. ръководеният от нея екип получи титлата „Комуникационен отдел на годината“ в конкурса PR Приз 2019, а кампанията им „ОББ на вертикален маратон до Луната“ получи бронзово отличие в категория “PR кампания на годината – изкуство и забавление“ на международните бизнес награди Stevie Awards и беше отличена в топ 5 на най-добрите вътрешни комуникации за Европа, Близкия Изток и Африка в конкурса SABRE EMEA Awards.

Невена Димитрова e специалист „Комуникации и корпоративна социална отговорност“ в „КонтурГлобал Марица Изток 3“ – част от международната енергийна компания ContourGlobal. Присъединява се към компанията през 2009 г. след 7 години опит в областта на PR и рекламата.  Член е на European Association of Communication Directors (EACD) и Българската асоциация на КСО специалистите (БАКСОС). Сред основните й професионални отговорности  са и вътрешните комуникации, фокусирани върху информираността на служителите и корпоративни ценности като изграждането на култура по безопасност, отговорност по отношение на околната среда, устойчиво развитие и подкрепа на местната общност. 

Модератор
Гергана Петровска работи в Овергаз от 12 години, като пет от тях е мениджър „Вътрешни комуникации“. Сред основните отговорности на звеното са информирането на служителите за всичко, което се случва в Овергаз семейството и външното медийно пространство, както и реализацията на инициативи, които утвърждават фирмената култура в контекста на мотото „Всеки има нужда от добра компания“. Вярва, че комуникацията със служителите трябва да се случва по максимално искрен и прозрачен начин, да обединява, да показва добрия пример и създава предпоставки хората да са горди, че са част от тази общност.

Гергана е завършила международно право и притежава магистърска степен по специалностите „Управление на човешките ресурси“ и „Реклама, бизнес дизайн и бранд мениджмънт“.